İçecekler
"Réveil Café" uygulamasını indirmek için ne gerekli?
1. Apple veya Android™
2. uyumlu bir smartphone. Uygulamayı indirmek için bir Internet bağlantısı (wifi veya mobil ağ)
"Réveil Café" uygulamasını nereden indirebilirim?
IPhone için App Store veya Android™ smartphone'lar için Play Store üzerinden.
Android™ smartphone'umu Réveil Café kahve makinesi ile kopyalayamıyorum.
1. Kahve makinesine yaklaşın
2. Akıllı telefonunuz üzerinde Bluetooth'un açık olduğundan ve akıllı telefonunuzun uyumlu olduğundan emin olun ("Kurulum Hazırlığı" bölümüne bakınız)
3. Kahve makinesinin fişe takılı olduğundan ve elektrik prizinin doğru çalıştığından emin olun
4. Réveil Café
uygulamasını açın. "Kahve makineniz ile bağlanın" ekranına erişiyorsanız:
i. Talimatları takip edin
ii. Uygulama ekranı üzerinde "Ara" düğmesine basın.
Birçok seçenek bulunmaktadır:
1. Otomatik bağlantı
2. "Bluetooth bağlantısı talep et" penceresinden: "BAĞLAN" öğesine tıklayın; bağlantı koduna ihtiyacınız yoktur
3. Bildirim: Bağlantı talebi penceresini etkinleştirmek için aşağı kaydırın ve basın (aşağıdaki adıma bakınız)
Uygulamaya doğrudan ulaşırsanız Menü > Ayarlar >
Kahve makinenize bağlanın adımlarını takip edin
i. Talimatları takip edin
ii. Birçok seçenek bulunmaktadır:
1. Otomatik bağlantı
2. "Bluetooth bağlantısı talep et" penceresinden: "BAĞLAN" öğesine tıklayın; bağlantı koduna ihtiyacınız yoktur
3. Bildirim: Bağlantı talebi penceresini etkinleştirmek için aşağı doğru kaydırın ve basın (yukarıdaki adıma bakınız)
Not: Smartphone'unuzda en yeni ANDROID™ sürümü olduğundan emin olun. Parametrelerde doğrula > Telefonunuz hakkında > Sistem güncellemesi
3. Kahve makinesinin fişe takılı olduğundan ve elektrik prizinin doğru çalıştığından emin olun
4. Réveil Café
uygulamasını açın. "Kahve makineniz ile bağlanın" ekranına erişiyorsanız:
i. Talimatları takip edin
ii. Uygulama ekranı üzerinde "Ara" düğmesine basın.
Birçok seçenek bulunmaktadır:
1. Otomatik bağlantı
2. "Bluetooth bağlantısı talep et" penceresinden: "BAĞLAN" öğesine tıklayın; bağlantı koduna ihtiyacınız yoktur
3. Bildirim: Bağlantı talebi penceresini etkinleştirmek için aşağı kaydırın ve basın (aşağıdaki adıma bakınız)
Uygulamaya doğrudan ulaşırsanız Menü > Ayarlar >
Kahve makinenize bağlanın adımlarını takip edin
i. Talimatları takip edin
ii. Birçok seçenek bulunmaktadır:
1. Otomatik bağlantı
2. "Bluetooth bağlantısı talep et" penceresinden: "BAĞLAN" öğesine tıklayın; bağlantı koduna ihtiyacınız yoktur
3. Bildirim: Bağlantı talebi penceresini etkinleştirmek için aşağı doğru kaydırın ve basın (yukarıdaki adıma bakınız)
Not: Smartphone'unuzda en yeni ANDROID™ sürümü olduğundan emin olun. Parametrelerde doğrula > Telefonunuz hakkında > Sistem güncellemesi
Smartphone'um, kahve makinesine bağlanmak için Internet'e bağlı olmalı mı?
Hayır. Réveil Café Bluetooth veya kablosuz iletişim teknolojisi tabanında çalışır. Bir uygulama ve bir cihaz arasındaki iletişimi Internet erişimine ihtiyaç olmadan sağlar.
Kahve makinesi birden çok smartphone'a bağlanabilir mi?
Evet. Kahve makinesi tarafından kaydedilen en yeni bilgiler bağlanan son smartphone tarafından iletilenler olacaktır. Bu nedenle her kullanıcı istediği ayarları seçerken evdeki diğer kişilerin beklentilerini de dikkate almalıdır!
Birden fazla smartphone aynı anda kahve makinesi ile bağlantı kurabilir mi?
Hayır. Tek seferde yalnızca bir adet smartphone kahve makinesine bağlanabilir.
Ayarlarımı başlatmak için smartphone Bluetooth® sürekli olarak etkin olmalı mı?
Hayır. Bluetooth® ayarları kaydetmek veya güncellemek için etkinleştirilmelidir. Bununla birlikte, ayarlar kaydedildiğinde veya kahve makinesi ile senkronize edildiğinde veri kaydedilir. Böylelikle Bluetooth®'un sürekli olarak etkin olmasına gerek kalmaz.
"Réveil café"yi smartphone'uma nasıl eşleyebilirim?
1. Kahve makinenizin fişini takmayı ve akıllı telefonunuz üzerinde Bluetooth®'un etkin olması gerektiğini unutmayın.
2. Kahve makinesine yaklaşın ve uygulamayı başlatın
3. Kahve makinesindeki "Prog" düğmesine basın Mavi ışık 20 saniyeden daha uzun süre yanacak; bu esnada kahve makinenizi smartphone'unuza bağlamalısınız.
4. NB: 20 saniye sonra kahve makinesi senkronizasyon modundan çıkacak. Bu süre içinde bağlayamadıysanız işlemi tekrarlayın veya talimatlara bakın.
3. Kahve makinesindeki "Prog" düğmesine basın Mavi ışık 20 saniyeden daha uzun süre yanacak; bu esnada kahve makinenizi smartphone'unuza bağlamalısınız.
4. NB: 20 saniye sonra kahve makinesi senkronizasyon modundan çıkacak. Bu süre içinde bağlayamadıysanız işlemi tekrarlayın veya talimatlara bakın.
Tabletimi kullanabilir miyim?
"Réveil Café" uygulaması smartphone'lar üzerinde en iyi performansı göstermek üzere geliştirilmiştir. Bazı tabletlerle uyumlu olabilir ancak en yüksek performansı sergilemeyebilir. Kullanımı uyumlu smartphone'larla sınırlı tutmanızı tavsiye ederiz.
"Réveil Café" uygulamasını kullanmadan kahve yapabilir miyim?
Evet. Kahve makinesinde, uygulama olmadan çalışmasına olanak veren ışıklı bir On/Off anahtarı bulunur. Ancak yalnızca "Réveil Café" kahve makinesinin bu avantajından faydalanmanıza olanak tanır (uzaktan programlama ve kahve yapma, SOS dozajı, vs.).
Uygulamaya ilk bağlantımda eriştiğim navigasyon ekranlarını nereden bulabilirim?
Navigasyon talimatlarını bulmak için MENU > ayarlar > kahve makinesine bağlan seçimi yapın
Kendi smartphone'umla ayarları girsem (N°1) ve ev sakinlerinden biri kendi smartphone'uyla (N°2) ayarları değiştirmek istese ne olur?
Makine, son smartphone bağlantısı sırasında doğrulanan program ayarlarını hatırlar. 2 numaralı smartphone kahve makinesine bağlandığında (Réveil Café), kullanıcıya önceden kaydedilen programlamayı bildirecektir. Bundan sonra kullanıcı karar verebilir:
1 2 numaralı akıllı telefonun program ayarlarını, kahve makinesinin program ayarlarının üzerine yazarak kullanmak
2. Veya kahve makinesi tarafından kaydedilmiş olan program ayarlarını kaydetmek; 2 numaralı smartphone'un program ayarları kahve makinesi tarafından kaydedilmez ve uygulamada silik olarak görünür
3. Veya senkronizasyonu daha sonraya ertelemek
2. Veya kahve makinesi tarafından kaydedilmiş olan program ayarlarını kaydetmek; 2 numaralı smartphone'un program ayarları kahve makinesi tarafından kaydedilmez ve uygulamada silik olarak görünür
3. Veya senkronizasyonu daha sonraya ertelemek
Smartphone'um üzerinde Bluetooth® etkin ancak kahve makinem Réveil café uygulamasıyla senkronize olmuyor...
1. Kahve makinenizin fişe takılı olduğundan emin olun.
2 Akıllı telefonunuzu kahve makinenize yaklaştırın.
3 "Réveil Café" kahve makineniz için senkronizasyon prosedürünü takip edin.
Hala bağlanamıyorsanız etkin Bluetooth® işlevine sahip bir elektronik cihazın yaklaşık 10 ila 20 metre mesafe içerisinde kahve makinenizin senkronizasyon süreciyle enterferans yapması muhtemeldir. Yakınlardaki smartphone'ların veya diğer tabletlerin Bluetooth® işlevinin, kahve makinenizi senkronize etmeden önce devre dışı bırakıldığından emin olun.
3 "Réveil Café" kahve makineniz için senkronizasyon prosedürünü takip edin.
Hala bağlanamıyorsanız etkin Bluetooth® işlevine sahip bir elektronik cihazın yaklaşık 10 ila 20 metre mesafe içerisinde kahve makinenizin senkronizasyon süreciyle enterferans yapması muhtemeldir. Yakınlardaki smartphone'ların veya diğer tabletlerin Bluetooth® işlevinin, kahve makinenizi senkronize etmeden önce devre dışı bırakıldığından emin olun.
Uygulama ne zaman kahve makinesine veri gönderir?
"Réveil Café" uygulaması açık ve kahve makinenize bağlıyken.
Bir programı değiştirebilir miyim?
Evet. Bunu yapmak için değiştirmek istediğiniz mevcut programın üzerine tıklamalısınız. Bu program açılacaktır ve istediğiniz değişiklikleri yapmanıza izin verilecektir. Değişikliklerinizi kaydetmeyi unutmayın.
Kahve makinem üzerindeki tüm programları silersem (PROG düğmesini basılı tutarak) telefonumdaki program ayarlarına ne olacak?
Kahve makinesi üzerindeki PROG düğmesini basılı tutarsanız, mavi ışık kapanacak (program silinecek) ve smartphone'unuzla kahve makineniz arasındaki bir sonraki senkronizasyon esnasında kahve makinenizdeki program ayarlarının smartphone'unuzda kayıtlı olanlardan farklı olduğunu gösteren bir mesaj alacaksınız. Bu nedenle saklamak istediğiniz program ayarlarını seçmelisiniz: telefonunuzda kayıtlı olanlar (telefonunuzda kalan ancak soluk renkli görünenler kahve makinenizde tekrar kaydedilir ve telefonunuzda yeniden etkinleşir) ya da kahve makinesinde olanlar (bu seçenek program ayarlarını sıfırlar ve telefonunuzdaki programları devre dışı bırakır).
Kahve makinemdeki tüm programları silersem (PROG düğmesine basarak), başka bir telefon üzerindeki program ayarlarına ne olacak (örn. partnerimin smartphone'u)?
Kahve makinesindeki program ayarları PROG düğmesinin basılı tutulmasıyla silindiyse, bir sonraki bağlantıda her smartphone'a kahve makinesinde kayıtlı program ayarlarının smartphone'da kayıtlı olanlardan farklı olduğunu gösteren bir bildirim gider. Kullanıcı kaydedilecek programları seçmelidir: telefondakiler (smartphone'daki programlar bağlantı sırasında kahve makinesinde kaydedilier) veya kahve makinesindekiler (bu durumda program ayarları sıfırlanır).
Bir programı doğrudan kahve makinesine kaydedebilir miyim?
Hayır. Kahve makineniz yalnızca uygulama üzerinden programlanabilir.
PROG düğmesi
eşleştirmek için kullanılır (yanıp dönüyor. Talimatlarda İlk Bağlantı bölümüne bakın
- Bir veya daha fazla programın kaydedildiğini gösterir (bu durumda düğme mavidir)
- Kahve makinesindeki tüm programları bu düğmeyi basılı tutarak siler.
eşleştirmek için kullanılır (yanıp dönüyor. Talimatlarda İlk Bağlantı bölümüne bakın
- Bir veya daha fazla programın kaydedildiğini gösterir (bu durumda düğme mavidir)
- Kahve makinesindeki tüm programları bu düğmeyi basılı tutarak siler.
Program kayıtlı olduğu ve kahve makinesi hazır olduğu halde kahvem pişmiyor (kahve, su).
Bir program ayarı, yalnızca uygulama ve kahve makinesi bağlı olduğunda kahve makinesi tarafından kaydedilir. "Çevrimdışı" moddayken bir program oluşturduysanız veya bir program değiştirdiyseniz kahve makinesi tarafından kaydedilmeyecektir.
Alarmım etkinleşti ancak kahvem pişmedi:
1. Uygulama ve kahve makinesi bağlandığında ve senkronize olduğunda, bir program ayarı yalnızca kahve makinesi tarafından kaydedildi. "Çevrimdışı" moddayken bir program oluşturduysanız veya bir programı değiştirdiyseniz ve bu yeni bilgiler kahve makinesiyle senkronize olmadıysa kaydedilmeyecektir.
2. Kahve makinesi hazır değildir (su + filtre + kahve). Bu durumda kahve makinesi programlanan saatte etkinleşir ve daha sonra güvenlik gerekçeleriyle tankta su kalmadığı için devre dışı kalır.
3 Kahve makinesinin fişi takılı değildir.
3 Kahve makinesinin fişi takılı değildir.
Smartphone'umla odamdayken kahve makinesi ile bağlantı kopmuştur (yalnzıca Bluetooth sinyali kaybı). "Alarm + Kahve" ve/veya "Kahve" programlarını hala kullanabilir miyim?
Evet. Bu, kahve makinenize bağlandığınızda uygulamanızın ve istenilen programı senkronize edilmesiyle yapılabilir. Bu şekilde cihaz, program ayarlarınızı hemen kaydedecektir. Ayrıca çevrimdışı moda geçebilirsiniz ve kahve makinesi son senkronizasyon sırasında iletilen sürede kahve pişirmeyi etkinleştirir. Uygulama alarmı da Bluetooth bağlantısına değil Réveil Café uygulamasına bağlı olduğu için etkinleştirilir.
Not (bağlantı koparsa):
–Kahve makinesinin durumuna (örn. uzaktan kahve pişirmek için açık/kapalı durumu, kahve pişirme işleminin ilerleyişi, vs.) erişemezsiniz.
–Program ayarındaki değişiklikleri kahve makinesi kaydetmez.
–Kahve makinesinin durumuna (örn. uzaktan kahve pişirmek için açık/kapalı durumu, kahve pişirme işleminin ilerleyişi, vs.) erişemezsiniz.
–Program ayarındaki değişiklikleri kahve makinesi kaydetmez.
Kahve makinesine en son bağlandığımda "Alarm + Kahve" program ayarını etkinleştirdim ve hemen sonra smartphone'umun "uçak modunu" veya "çevrimdışı modunu" etkinleştirdim. Program ayarı ve alarm etkinleştirilecek mi?
Evet. "Uçak" veya "çevrimdışı" modu smartphone ile kahve makinesi arasındaki arabağlantıyı engeller ancak daha önce kaydedilmiş olan program ayarlarını etkilemez. Kahve makinesi kahve program ayarlarınızı hatırlar ve belirlenen zamanda bunları etkinleştirir.
N.B. Telefonunuz sessiz moddaysa alarmınız etkinleşmeyecektir.
Saat değişikliği olursa uygulama üzerinde nasıl güncellenir?
Uygulama açıldığında kahve makineniz üzerindeki saati otomatik olarak günceller. Uygulamanız üzerinde sizi bilgilendirmek amacıyla bir mesaj belirir.
Evde değilsem uzaktan kahve programımı etkinleştirebilir miyim?
Hayır. "Réveil Café" uygulaması, yaklaşık olarak 10 metre mesafede Bluetooth veya kablosuz iletişim teknolojisi üzerinden çalışmaktadır (duvarların kalınlığına, vs. bağlı olarak).
N.B. "Çevrimdışı" moddayken bir program ayarı oluşturmak isterseniz kahve makinesini yeniden bağlayarak ve yen program ayarlarınızı göstererek yapabilirsiniz. Başka bir deyişle, bir sonraki bağlantı sırasında senkronize etmeniz gereken programları uzaktan kaydedebilirsiniz.
Kahvem neden yeterince sıcak değil?
Ayarlar menüsünden sıcaklık seviyesini kontrol edin.
Gerekirse artırın.
Sıcaklık, favoriler menüsünde her tarif için ayarlanabilir.
Gerekirse kullanmadan önce fincanı veya bardağı ısıtın.
Sıcaklık, favoriler menüsünde her tarif için ayarlanabilir.
Gerekirse kullanmadan önce fincanı veya bardağı ısıtın.
Kahvem neden yeterince güçlü değil?
Kullanılacak kahve çekirdeklerinin miktarını seçerek her tarif için yoğunluk ayarı yapabilirsiniz.
Çekirdek haznesindeki kahve çekirdeklerini kontrol edin ve kahve çekirdeği sensörünün tıkanmadığından veya kirli olmadığından emin olun. Gerekiyorsa kuru bir bezle temizleyin. Islak veya yağlı çekirdekleri kullanmayın.
Favoriler menünüzden bir tarif seçin ve/veya su miktarını azaltın.
Favoriler menünüzden bir tarif seçin ve/veya su miktarını azaltın.
" Damlama tepsisini boşalt " mesajı neden beliriyor?
İki metal kontağı ve bunların arasındaki kısmı damlama tepsisinin arkasına doğru temizleyin.
Damlama tepsisindeki su seviyesi doluysa (her kahveden sonra boşaltmalısınız), temizleyin ve yerine takın.
Makinenin fişini çekin ve 20 saniye bekleyin.
Makinenin fişini çekin ve 20 saniye bekleyin.
Her seçim için su miktarını nasıl değiştirebilirim.
Kayan pencereyi açın ve bir Nespresso kapsül ekleyin.
Kayan pencere kapanana kadar düğmeye dokunun ve tutun.
İstenilen miktara eriştiğinizde düğmeyi bırakın (diğer 2 düğme onay için yanıp sönecektir): Su kaydedildi.
İstenilen miktara eriştiğinizde düğmeyi bırakın (diğer 2 düğme onay için yanıp sönecektir): Su kaydedildi.
Otomatik durmayı 9 ile 30 dakika arasında nasıl değiştirebilirim?
• Kayan pencereyi kapatın ve Lungo ve Ristretto düğmelerini 3 saniyeden daha uzun süre basılı tutun (her iki uçtaki 2 düğme).
Ortadaki düğme (Espresso) bir kere yanıp sönecek.
• 9 dakikada otomatik durdurmayı geri yüklemek için aynı işlemi tekrarlayın (Espresso düğmesi onaylamak için 3 kere yanıp sönecektir).
• 9 dakikada otomatik durdurmayı geri yüklemek için aynı işlemi tekrarlayın (Espresso düğmesi onaylamak için 3 kere yanıp sönecektir).
Fabrika ayarlarına nasıl geri dönerim?
Espresso düğmesine (ortadaki) basın ve 4 saniyeden uzun süre basılı tutun, daha sonra pencereyi makinenin arkasına doğru kaydırın (diğer 2 düğme onaylamak için yanıp sönecektir).
Fincanınıza daha fazla kahve eklemek için
Döküldüğü sırada başka bir içecek boyutu seçin, makine bunu otomatik olarak ayarlayacaktır.
Fincanınızdaki kahvenin miktarını azaltmak için
Daha önce bastığınız düğmeye tekrar basın, dağıtıcı derhal duracaktır.
Filtre kartuşu ne sıklıkta değiştirilmelidir?
Su kalitesi bulunduğunuz yere göre değişebilir, hatta sabit bir konumda olsanız da zaman zaman değişebilir.
Bu ayrıca kartuşun ömrünü de etkilemektedir.
BRITA kartuşunuzun doğru çalışmasını sağlamak için en az sekiz haftada (iki ayda) bir düzenli bir şekilde kartuşunuzu değiştirmenizi öneriyoruz.
Ayrıca cihazınız da kartuşun değiştirilmesi gerektiği zamanlarda otomatik hatırlatma yapacaktır.
BRITA kartuşunuzun doğru çalışmasını sağlamak için en az sekiz haftada (iki ayda) bir düzenli bir şekilde kartuşunuzu değiştirmenizi öneriyoruz.
Ayrıca cihazınız da kartuşun değiştirilmesi gerektiği zamanlarda otomatik hatırlatma yapacaktır.
Kapsüller neden yapılır?
Kapsülün gövdesi polipropilenden (geri dönüştürülebilir) ve kapak (bu parça kulanımdan sonra çıkartılabilir) alüminyum ve laminasyonlu polietilenden yapılmıştır.
Kapsüller geri dönüştürülebilir mi?
Evet, kapsüller parçalara bölünse, başka bir deyişle kapak ve çay yaprakları kapsül gövdesinden çıkarılsa bile geri dönüştürülebilir.
• Kapsül, geri dönüştürülebilir polipropilenden yapılmıştır (PP).
• Çay yaprakları organik gübrelere uygundur ve diğer organik atıklarla birlikte bertaraf edilebilir.
• Kapak, diğer metal atıklarla geri dönüşüme gönderilebilir.
• Atık toplama ve altyapı bölgeden bölgeye değiştiği için yerel geri dönüşüm servisinize başvurun. Geri dönüştürülebilir atıkların işlenip işlenemeyeceği , yerel geri dönüştürme hizmetine göre değişiklik gösterebilir.
• Karton kutu geri dönüştürülebilir.
• Çay yaprakları organik gübrelere uygundur ve diğer organik atıklarla birlikte bertaraf edilebilir.
• Kapak, diğer metal atıklarla geri dönüşüme gönderilebilir.
• Atık toplama ve altyapı bölgeden bölgeye değiştiği için yerel geri dönüşüm servisinize başvurun. Geri dönüştürülebilir atıkların işlenip işlenemeyeceği , yerel geri dönüştürme hizmetine göre değişiklik gösterebilir.
• Karton kutu geri dönüştürülebilir.
Piyasada kullanılmış kapsüller için bir "geri doldurma" programı var mı (Nespresso sistemi gibi)?
Şu anda kullanılmış kapsüller için geri doldurma programı yoktur.
Her kapsülde kaç gram çay bulunur?
Her kapsüldeki çay miktarı ürüne göre 1 ile 2 gram arasında değişmektedir.
Ortalama miktar 1,76 gramdır.
Kapsül kapağı insan sağlığı için tehlikeli mi?
Kapsül ve kapak güvenliği yürürlükteki kanunlara ve yönetmeliklere uygun olarak test edilmiştir.
Kapsüller, gıda imalat standartlarına uyulan bir fabrikada üretilmiştir.
Kapsüllerin raf ömrü ne kadardır?
Kapsüllerin raf ömrü 14 aydır (kalitelerini koruma süreleri).
Kapsüller bizfenol A (BPA) içerir mi?
Ambalaj, gıda güvenliğiyle ilgili tüm AB standartlarına uygundur.
Kapsüllerde kullanılan polimerler (polipropilen) BPA içermez.
Çaylar, geleneksel yolla hazırlanan çayla karşılaştırıldığında değişik bir lezzete mi sahip?
Hayır.
Makine, yüksek kaliteli geleneksel demleme işlemini sağlamaktadır.
Makine, geleneksel demleme işlemiyle tipik olarak elde edilenden daha üstün ve istikrarlı bir kalite sağlamaktadır.
Aslında, makine şunları sunmak için tasarlanmıştır:
• Sabir bir demleme sıcaklığı.
• Tüm çay tipleri ve demlemeler için ideal sıcaklık.
• Her kapsülde aynı çay miktarı.
• Brita filtresi sayesinde istikrarlı yüksek su kalitesi.
Makine, geleneksel demleme işlemiyle tipik olarak elde edilenden daha üstün ve istikrarlı bir kalite sağlamaktadır.
Aslında, makine şunları sunmak için tasarlanmıştır:
• Sabir bir demleme sıcaklığı.
• Tüm çay tipleri ve demlemeler için ideal sıcaklık.
• Her kapsülde aynı çay miktarı.
• Brita filtresi sayesinde istikrarlı yüksek su kalitesi.
Makine için en iyi konum neresidir?
Kurulum talimatları Kullanıcı Kılavuzu ile birlikte verilmiştir.
İlgili tavsiyeler:
• Makineyi, su haznesini doldurmak için makin çevresinde yeterince alan bırakacak bir seviyede, sabit ve düz bir yüzey üzerine yerleştirin.
• Havalandırma olmayan bir alanda makineyi kullanmayın.
• Cihazı doğrudan güneş ışığı alan yerlerden, uzun süreli su sıçramalarından ve nemden koruyun.
• Cihazı yalnızca kolay erişilebilen topraklı ve uygun prizlere bağlayın. Güç kaynağı voltajının ve frekansının makineye eklenen güç plakasında gösterilenlerle aynı olduğundan emin olun.
• Cihaz, güç kablosu veya fişi kesinlikle suya veya başka herhangi bir sıvıya sokmayın.
• Makineyi, su haznesini doldurmak için makin çevresinde yeterince alan bırakacak bir seviyede, sabit ve düz bir yüzey üzerine yerleştirin.
• Havalandırma olmayan bir alanda makineyi kullanmayın.
• Cihazı doğrudan güneş ışığı alan yerlerden, uzun süreli su sıçramalarından ve nemden koruyun.
• Cihazı yalnızca kolay erişilebilen topraklı ve uygun prizlere bağlayın. Güç kaynağı voltajının ve frekansının makineye eklenen güç plakasında gösterilenlerle aynı olduğundan emin olun.
• Cihaz, güç kablosu veya fişi kesinlikle suya veya başka herhangi bir sıvıya sokmayın.
Çay kapsülünü makine dışında da kullanabilir miyim?
Çaylar veya demlikler özellikle Lipton T.O makinesi için geliştirilmiştir ve Lipton T.O kapsülleri makine olmadan kullanılmamalıdır.
Diğer imalatçıların kapsüllerini veya ürünlerini makinede kullanabilir miyim? (örn., kahve, vs.)
Lipton T.O'da yalnızca Lipton T.O kapsüller kullanılırsa kalite garantisi vardır.
Bu ürün, www.TO-Lipton.com adresinden ulaşabileceğiniz veya yetkili Lipton bayinizden alabileceğini T.O Lipton kapsülleri kullanmaktadır.
Hazneye başka bir şey koyabilir miyim (örn., süt, vs...)?
Su haznesine oda sıcaklığında içme suyu dışında sıcak su veya başka sıvılar koymayın.
Makineyi sıcak su veya filtreli su almak için kullanabilir miyim?
Hayır, makine sadece Lipton T.O kapsülleriyle birlikte kullanılmak için tasarlanmıştır.
Filtrenin amacı nedir?
BRITA INTENZA filtre kartuşu kireç tortusunu azaltır. Bu, çayın doğal aromasının daha etkili bir şekilde yayılmasını sağlar.
INTENZA BRITA kartuş ile filtrelenen su, düşük kireç içeriğine sahiptir ve cihazınızı korumaya yardımcı olur.
Kireç hızlı birikmediği için makinenin kullanım ömrü boyunca etkili bir şekilde çalışmasına olanak verir.
Daha yumuşak sular, suyun daha hızlı ısıtılmasını sağlar ve daha az enerji harcanır.
Kireç hızlı birikmediği için makinenin kullanım ömrü boyunca etkili bir şekilde çalışmasına olanak verir.
Daha yumuşak sular, suyun daha hızlı ısıtılmasını sağlar ve daha az enerji harcanır.
Uzun süre kullanılmayan filtre kartuşlarıyla ne yapmalıyım?
Cihazınız uzun süre kullanılmadıysa (örn., tatillerde), hazne içinde kalan suyu boşaltmanızı ve kartuşu içinde bırakmanızı tavsiye ediyoruz.
Cihazı kullanmaya başlamadan önce kartuşu çıkarın, su tankını temizleyin ve kartuşu Kullanıcı Kılavuzunda tarif edildiği gibi sıfırlayın.
Makine, su filtresi takılı olmadan çalışacak mı?
Makine, filtre olmadan çalışamaz. Bununla birlikte, Brita filtre her zaman bulundurulmalıdır, böylece:
o Demlik çayın kaliteli olması sağlanır.
o Makinenizi kireç oluşumunun etkilerine karşı korur.
o Makine garantisinin geçerliliğini sağlar.
o Makinenin doğru miktarda çay dökmesini sağlar.
o Makinenizi kireç oluşumunun etkilerine karşı korur.
o Makine garantisinin geçerliliğini sağlar.
o Makinenin doğru miktarda çay dökmesini sağlar.
Ön ısıtma, demlemeye başlamadan önce mı yapılır?
Ön ısıtma yapmaya gerek yoktur; su her demlik için istek üzerine ısıtılır.
T.O'da çay hazırlamak için şişe su kullanılabilir mi?
Makinede, tutarlı bir kaliteye sahip daha yumuşak su sağlayan bir Brita filtresi bulunmaktadır.
Mineral sular genellikle "serttir" ve demlenmiş çayın bulanık görünmesine neden olur.
Bu nedenle, mineral su yüksek kaliteli çay elde etmek için kullanılabilir ancak musluk suyu kullanılması tavsiye edilir.
Bu nedenle, mineral su yüksek kaliteli çay elde etmek için kullanılabilir ancak musluk suyu kullanılması tavsiye edilir.
Makinenin çay demlemesi neden bu kadar uzun sürüyor?
Çayı doğru bir şekilde demlemek için önce yapraklar ıslatılmalı sonra demlenmelidir, bu da zaman alır.
T.O makinesi, zamanı ve sıcaklığı kontrol etmek üzere tasarlanmıştır ve mükemmel bir demleme deneyimi sunar.
T.O makinesi, çay demlemek için gerekli olan süreyi, aşağıdakilere bağlı olarrak ayarlar:
• T.O makinesinin tespit ettiği kapsüldeki çay tipi
• kullanıcının seçtiği yoğunluk.
T.O makinesi, çay demlemek için gerekli olan süreyi, aşağıdakilere bağlı olarrak ayarlar:
• T.O makinesinin tespit ettiği kapsüldeki çay tipi
• kullanıcının seçtiği yoğunluk.
"Yoğunluk" düğmesinin demlik üzerindeki etkisi nedir?
Yoğunluk düğmesi demleme işleminin uzunluğunu ayarlar, bu da kullanıcının çay ya da karışımların yoğunluğunu belirlemesine olanak tanır.
Makineyle birlikte verilen temizleme tableti hasarlı.
Temizleme tableti çok nadiren taşıma sırasında kırılabilir. Ambalajda hasar yoksa ve temizleme tableti kuruysa kullanılabilir.
Makinem ıslak ve daha önce kullanılmış gibi görünüyor.
Tüm Lipton T.O makineleri sıkı kontrollerden geçer.
Güvenilirlik testleri, belirli makineler üzerinde gerçeğe yakın koşullar altında yapılır.
Bazı cihazlarda bu nedenle su izleri olabilir.
Bazı cihazlarda bu nedenle su izleri olabilir.
Çay demlemeden önce makineyi temizlemeli miyim?
İlk kullanımda, ilk çayınızı yapmadan önce makinenizi çalışmaya hazır hale getirin; bu adım önemlidir.
Daha fazla bilgi için talimatlara bakınız.
Uzun bir kullanılmama süresinden ve taşınmadan sonra:
• Su haznesini boşaltıp kurulayın ve odadan çıkmadan önce ünitenin fişini prizden geçin.
• Makinenizi tekrar kullanmadan önce, lütfen Kullanım Kılavuzunun "İlk kullanımdan önce hazırlık" kısmında açıklanan hazırlama işlemini gerçekleştirin.
Uzun bir kullanılmama süresinden ve taşınmadan sonra:
• Su haznesini boşaltıp kurulayın ve odadan çıkmadan önce ünitenin fişini prizden geçin.
• Makinenizi tekrar kullanmadan önce, lütfen Kullanım Kılavuzunun "İlk kullanımdan önce hazırlık" kısmında açıklanan hazırlama işlemini gerçekleştirin.
Makineye ne kadar su eklemeliyim?
Su haznesinede gösterilen MAX seviyesine kadar, yaklaşık 1 litre su doldurmanızı öneriyoruz.
Makineye sıcak su eklemeli miyim?
Su haznesine 5 °C ile 35 °C arasında oda sıcaklığında içme suyu dışında sıcak su veya başka sıvılar koymayın.
Kapsül kapağını kaldırmalı mıyım?
Kapsülün metalik kağıdını kaldırmayın veya delmeyin.
Makineniz Lipton'dan alınmış yeni ve açılmamış bir T.O kapsülüyle en iyi performansı sağlayacak şekilde tasarlanmıştır.
Bununla birlikte kullanılmış kapsüllerin kapakları, çayı ve kapsülü farklı atık kaplarına ayırmak amacıyla çıkartılabilir.
Bununla birlikte kullanılmış kapsüllerin kapakları, çayı ve kapsülü farklı atık kaplarına ayırmak amacıyla çıkartılabilir.
Kapsülü makinenin içine yerleştirdim ama demlenmedi.
Lütfen şunlara dikkat edin:
• makine güç kaynağına bağlı ve açık ve tüm gösterge ışıkları yanıyor.
• su haznesinde yalnızca su var
• kullanılan kapsül Lipton markalı yeni bir T.O kapsülü.
• kapsül hasar görmemiş.
• kapsül, çay süzgeci ve kulpu makineye Kullanıcı Kılavuzuna göre takılmış.
• süzgeç takılı haldeyken makine Kullanıcı Kılavuzunda belirtildiği gibi hazırlanmış.
• demleme işlemini başlatmak için küçük veya büyük bir fincan düğmesine basılmış.
• makine yapılması gereken başka bir şeye işaret etmiyor (örn. hazırlık veya yanıp sönme).
• makine hata göstermiyor.
Sorun devam ediyorsa, bir yetkili servis merkezi ile iletişime geçin.
• su haznesinde yalnızca su var
• kullanılan kapsül Lipton markalı yeni bir T.O kapsülü.
• kapsül hasar görmemiş.
• kapsül, çay süzgeci ve kulpu makineye Kullanıcı Kılavuzuna göre takılmış.
• süzgeç takılı haldeyken makine Kullanıcı Kılavuzunda belirtildiği gibi hazırlanmış.
• demleme işlemini başlatmak için küçük veya büyük bir fincan düğmesine basılmış.
• makine yapılması gereken başka bir şeye işaret etmiyor (örn. hazırlık veya yanıp sönme).
• makine hata göstermiyor.
Sorun devam ediyorsa, bir yetkili servis merkezi ile iletişime geçin.
Soğuk bir çay demleyebilir miyim?
Ünite yalnızca sıcak çay tüketimi için tasarlanmıştır, bu nedenle soğuk demleme mümkün değildir.
Demleme sıcaklığını ayarlamak istiyorum Ne yapmalıyım?
Makine, T.Ologists ile yapılan her demleme için optimum sıcaklıkta çalışacak şekilde tasarlanmıştır ve bu sıcaklıklara programlanmıştır.
Demeleme sıcaklıklarını değiştiremezsiniz.
Kapsülüm veya çay süzgecim makineye sıkıştı, ne yapmalıyım?
Makineyi kapatın ve elektrik prizinden fişini çekin. Yeniden açmadan önce 10 dakika bekleyin; destek "düşük" konuma geri dönecektir. Daha sonra makineyi yeniden başlatabilirsiniz.
Destek düşmezse makineyi doğrudan güneş ışığı veya ısıya maruz kalmayacağı soğuk bir yerde bırakın, kapatın ve soğumaya bırakın, daha sonra açın. Makine 60 dakikada soğur.
Sorununuz devam ederse makinenin servis merkezine götürülmesi gerekmektedir.
Sorununuz devam ederse makinenin servis merkezine götürülmesi gerekmektedir.
Çayın tadı neden değişik?
Şunları kontrol edin:
• Makine, Kullanıcı Kılavuzuna göre dört kere durulandı mı?
• Demleme işleminden önce kireç sökme veya temizleme işlemi kesintiye uğradı mı?
• Filtre üzerinde önceki demlemeden kalan çay yaprakları veya demlenmiş çay var mı?
• Filtre kartuşunun değiştirilmesi gerekiyor mu?
• Demleme işleminden önce kireç sökme veya temizleme işlemi kesintiye uğradı mı?
• Filtre üzerinde önceki demlemeden kalan çay yaprakları veya demlenmiş çay var mı?
• Filtre kartuşunun değiştirilmesi gerekiyor mu?
Fincanımda yapraklar var, normal mi?
Çay ve demliklerdeki doğal çeşitlilik, bazen yaprakların çay fincanına geçecek kadar küçük olması anlamına gelmektedir.
Böyle bir durumda, çayı tüketmek tehlikeli değildir.
Çay süzgecinin ve desteğin temiz olduğundan emin olun, kullanımdan sonra yaprakları, vs. kaldırın. Aksi halde, çay süzgecinin dibindeki yapraklar fincana geçebilir.
Çay süzgecinin ve desteğin temiz olduğundan emin olun, kullanımdan sonra yaprakları, vs. kaldırın. Aksi halde, çay süzgecinin dibindeki yapraklar fincana geçebilir.
Son fincanım soğuk.
Zamanla kireç birikintileri Lipton T.O makinenizde doğal olarak birikir.
Düzenli olarak kireç sökme işlemi yapmak makinenizi koruyarak daha uzun takım ömrü sağlar ve Lipton T.O çaylarınızın ve demliklerinizin aynı kaliteyi sürdürmesine katkıda bulunur.
Garanti, düzenli kireç sökme uygulanmadığı için arızalanan cihazları kapsamamaktadır.
Soğuk çay, Lipton T.O makinenizde kireç sökme işlemini uygulamanız gerektiğine işaret edebilir.
Makinenizden kireci sökmek için Kullanım Kılavuzu'ndaki talimatları izleyin.
Garanti, düzenli kireç sökme uygulanmadığı için arızalanan cihazları kapsamamaktadır.
Soğuk çay, Lipton T.O makinenizde kireç sökme işlemini uygulamanız gerektiğine işaret edebilir.
Makinenizden kireci sökmek için Kullanım Kılavuzu'ndaki talimatları izleyin.
Tüm göstergeler yanıp sönüyor.
• Lütfen makineyi 10 dakikalığına kapatın, daha sonra yeniden açın.
• Su seviyesinin her zaman minimum işaretinin (MİN) üzerinde olduğundan emin olun.
• Filtrenizi hazırladığınızdan emin olun; Kullanıcı Kılavuzu'ndeki "İlk kullanımdan önce hazırlık" kısmına bakın.
• Filtrenizi hazırladığınızdan emin olun; Kullanıcı Kılavuzu'ndeki "İlk kullanımdan önce hazırlık" kısmına bakın.
Küçük veya büyük fincan gösteregeleri yanıp sönüyor.
Makinenin durulama işlemine ihtiyacı var.
Lütfen Kullanıcı Kılavuzundaki "Akıllı Demleme Yuvarlağını Durulama" kısmına bakınız.
Açık/kapalı düğmesi yanıp sönüyor.
Filtre kartuşunun değiştirilmesi gerekiyor; Kullanıcı Kılavuzu'nun "Filtre kartuşunu değiştirme" kısmına bakın.
Bu adımların birinden sonra destek "alt" pozisyonda değil.
Makinenin fişini çekin ve yeniden açmadan önce 10 dakika bekleyin; destek "düşük" konuma geri dönecektir.
Daha sonra demleme işlemini yeniden başlatabilirsiniz.
Filtreyi nasıl takarım?
Filtreyi takmakla ilgili daha ayrıntılı bilgi için, Kullanıcı Kılavuzu'nun "Brita filtreyi değiştirme" kısmına bakın.
Kartuşun altındaki halkayı nasıl yerleştiririm?
Sy filtresi kartuşunun alt tarafında bir halka bulunmaktadır.
Lütfen halkanın fabrika ayarlarını ("C") değiştirmeyin. Ayar değiştirildiyse, halkayı "C" konumuna çevirin.
Kireç sökme işlemi sırasında filtre kartuşunu ne yapmalıyım?
Kireç sökme işleminden önce her zaman filtre kartuşunu su tankından çıkarın.
Kireç sökme işleminden sonra tüm su haznesini iyice temizleyin ve kartuşu Kullanıcı Kılavuzunda açıklandığı gibi değiştirin.