GARANTİ VE DEĞİŞİM
Resmi web sitemizden almış olduğunuz tüm ürünler, üretim hatalarına veya üretici kaynaklı kusurlara karşı en az 2 yıl süreyle üretici ve Groupe SEB garantisi altındadır.
Sitemizden satın almış olduğunuz ürünlerimizi, kaliteli hammaddeler, en gelişmiş teknoloji ve üretim süreçlerini kullanarak üretip sizlere ulaştırıyoruz. Bu sayede mümkün olan en geniş kapsamlı garantiyi de sunuyoruz.
Her bir ürün için geçerli olan garanti süresi ve garanti şartları, ürün paketinde sunulan Garanti Belgesi üzerinde yazılıdır. Garanti şartları kanunlar ile belirlenmektedir. Genel olarak ürün garantisi, garanti süresi içerisinde kullanıcıdan kaynaklanmayan sebeplerle işlevi zayıflayan veya işlevini tümden kaybeden ürünlerin onarımını, onarımı mümkün olmadığında yenisiyle değişimini kapsar.
Garanti kapsamında olan bir ürününüzde, yukarıda bahsedilen türden bir kusur meydana geldiğinde, onarılması için onu en yakın yetkili servisimize getirebilirsiniz. Yetkili servislerimizin yerlerini ve iletişim bilgilerini Yetkili Servisler bölümünden öğrenebilirsiniz.
Ürününüzün garantisinin devam edip etmediğinden emin değilseniz Çağrı Merkezimizi arayın, yetkililerimiz bu konuda size yardımcı olacaklardır.
Onarım için yetkili servislerimize teslim ettiğiniz ve garanti süresi devam eden ürünler, garanti belgesinde belirtilen yasal süreyi aşmamak şartıyla en kısa süre içerisinde onarılacak, onarımı mümkün değilse yenisi ile değiştirilecektir. Ürünün yenisi de tedarik edilemiyorsa yetkililerimiz, ürününüzün bir üst model ürün ile değiştirilmesini sağlayacaklardır.
Ürününüzün garantisi süresinin etkilenmemesi için, garantisi devam eden ürünlerinize yetkili servislerimiz dışında müdahalede bulundurmamanızı öneririz. Zira yetkili servis dışındaki bir onarım müdahalesinden kaynaklanabilecek yeni bir kusur, kullanıcı hatası olarak garanti kapsamı dışında değerlendirilir.
Çeyizlik olarak muhafaza edilen ürün, kullanıma başlanmadan önce orjinal paketinde, fatura ve garanti belgesi ile birlikte Tefal Yetkili Teknik Servisine götürülmeli ve ürünün kullanılmamış olduğu tespit ettirilmelidir. Kullanılmamış olarak tespit edilen ürünün garanti süresi, yetkili servis tarafından imza veya kaşe ile onay verildiği tarih itibariyle başlatılacaktır.
Bazı hallerde, daha önce garanti kapsamında onarılması adına bir yetkili servisimize teslim ettiğiniz ürününüzde benzer veya farklı bir kusur meydana gelebilir. Bir ürünün garanti kapsamında birden fazla defa kusurlu hale gelmesi durumunda yapılacak işlemler kanunlar ile belirlenmiştir.
Resmi web sitemizden veya Tefal Shop mağazalarımızdan satın aldığınız herhangi bir ürünün firmamızdan kaynaklanan çeşitli kusurlar sebebiyle arızalanması halinde garanti belgesinde belirtilen garanti süresince ve satın aldığınız tarihten itibaren iki yıl boyunca 6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun hükümleri çerçevesinde garantimiz altındadır. Satın alma tarihinden itibaren iki yıl içerisinde talebiniz halinde ve uygun şartlar oluştuğu takdirde kusurlu ürün değiştirilir veya ücretsiz olarak onarılır.
Değişim şartlarının oluşup oluşmadığının değerlendirilmesinde garanti şartları esastır. Ürün değişiminin sağlanabilmesi için, üründe meydana gelen kusurların her defasında bir yetkili servisimiz tarafından kayıt altına alınması gerekmektedir. Dolayısıyla garantisi devam eden ürünlerinize yetkili servislerimiz dışında müdahalede bulundurmamanızı öneririz.
Ürün garantisi ve ürün değişimi ile ile ilgili sorularınız için Çağrı Merkezimizi arayarak da bilgi alabilirsiniz.
TEFAL
Türkiye’de satışa sunulan tüm Tefal ürünlerinin garanti süresi 2 yıldır.
Tefal ürünlerinin 2 yıllık garanti süreci yalnızca ev tipi ve özel kullanımı kapsar. Diğer tüm kullanım türleri için Ticari garanti süresi 1 yıl ile sınırlıdır. Ürününüzün garanti süresini görmek için aşağıdaki ürün gruplarından birini seçin.
Garanti süresi dahilinde elektrikli ürünümü nasıl tamir ettirebilirim?
- Ürününüz markamızın yetkili bir bayisinden satın alınmıştır: ürününüzü bakım ve onarımının gerçekleştirilebilmesi adına evinize en yakın yetkili servisimize teslim edebilirsiniz. Yetkili servislerimizin listesine buraya tıklayarak ulaşabilirsiniz.
- Ürününüzü satın aldığınız satış noktasına da teslim edebilirsiniz (veya ürününüzü çevrimiçi bir satıcıdan satın aldıysanız, satıcı ile iletişime geçebilirsiniz).
Garanti süresi sona erdiğinde elektrikli ürünümü nasıl tamir ettirebilirim?
- Elektrikli ürününüz için gereken yedek parça ve aksesuarları Çevrimiçi Mağazamızdan satın alarak veya Sık Sorulan Sorular bölümünü inceleyerek kendiniz onarabilirsiniz.
• Ürünü yetkili servislerimizden birine teslim edebilirsiniz. Buraya tıklayarak size en yakın yetkili servisimizi bulabilirsiniz.
Tava ve Tencereler – Düdüklü Tencerelerin Garantisi
Türkiye’de satışa sunulan tava, tencere ve düdüklü tencerelerin garanti süresi 2 yıldır.
Türkiye’de satışa sunulan tava, tencere ve düdüklü tencerelere yönelik hüküm ve koşulları aşağıdaki dosyayı indirerek inceleyebilirsiniz.
Garanti süreleri ve ülkere ait iletişim bilgileri ile ilgili detayları aşağıdaki dosyayı indirerek inceleyebilirsiniz.
Tefal tava ve tencereler için kullanım ve bakım önerilerini aşağıdaki dosyayı indirerek inceleyebilirsiniz.
Aksesuarlar – Yedek Parçalar – Mutfak Gereçleri – İçecek Koruma - Gıda Saklama Kutularının Garantisi
Türkiye’de satışa sunulan aksesuar, yedek parça, mutfak gereçleri, içecek koruma ve gıda saklama ürünlerine yönelik hüküm ve koşulları aşağıdaki dosyayı indirerek inceleyebilirsiniz.
Garanti süreleri ve ülkere ait iletişim bilgileri ile ilgili detayları aşağıdaki dosyayı indirerek inceleyebilirsiniz.
Talebiniz bir mutfak ürünü ile ilgili ise;
Garanti kapsamında çeşitli olasılıklar bulunmaktadır:
- Ürününüz markamızın yetkili bir bayisinden satın alınmıştır: ürününüzü size en yakın yetkili servisimize teslim edebilirsiniz. Yetkili servislerimizin konum ve iletişim bilgilerini Yetkili Servisler bölümünden öğrenebilirsiniz.
- Ürününüz resmi web sitemizden satın alınmıştır: talebinizin işleme alınma sürecini hızlandırmak adına lütfen “İletişim Formumuz” aracılığıyla talebinizi bize iletin.
- Satın alım belgesi (fatura/fiş vb.)
- Ürününüzün fotoğrafı (gerekirse iç ve dış kısımdan)
Tava/Tencere grubundaki ürünler onarılamamaktadır.
ROWENTA
Kişisel Bakım Ürünlerinin Garantisi
Türkiye’de satışa sunulan kişisel bakım ürünlerinin garanti süresi 2 yıldır.
Türkiye’de satışa sunulan kişisel bakım ürünlerine yönelik hüküm ve koşulları aşağıdaki dosyayı
indirerek inceleyebilirsiniz.
Garanti süreleri ve ülkere ait iletişim bilgileri ile ilgili detayları aşağıdaki dosyayı indirerek inceleyebilirsiniz.
Aksesuarlar – Yedek Parçaların Garantisi
Türkiye’de satışa sunulan aksesuar ve yedek parçalara yönelik hüküm ve koşulları aşağıdaki dosyayı indirerek inceleyebilirsiniz.
Garanti süreleri ve ülkere ait iletişim bilgileri ile ilgili detayları aşağıdaki dosyayı indirerek inceleyebilirsiniz.
KRUPS
Kahve Makinelerinin Garantisi
Türkiye’de satışa sunulan kahve makinelerinin garanti süresi 2 yıldır.
Türkiye’de satışa sunulan kahve makinelerine yönelik hüküm ve koşulları aşağıdaki dosyayı
indirerek inceleyebilirsiniz.
Garanti süreleri ve ülkere ait iletişim bilgileri ile ilgili detayları aşağıdaki dosyayı indirerek inceleyebilirsiniz.
Aksesuarlar – Yedek Parçaların Garantisi
Türkiye’de satışa sunulan aksesuar ve yedek parçalara yönelik hüküm ve koşulları aşağıdaki dosyayı indirerek inceleyebilirsiniz.
Garanti süreleri ve ülkere ait iletişim bilgileri ile ilgili detayları aşağıdaki dosyayı indirerek inceleyebilirsiniz.
Uluslararası garanti nedir?
Listede yer alan bir ülkede satın alınan bir ürünün daha sonra listede yer alan başka bir ülkede kullanılması durumunda, yine listede yer alan ve ürünün garanti süresinin daha uzun olduğu bir ülkede satın alınmış olsa bile, uluslararası TEFAL/T-FAL garanti süresi ürünün kullanıldığı ülke için geçerli olan süredir.
Ürünün kullanıldığı ülkede TEFAL/T-FAL tarafından yerel olarak satılmaması durumunda onarım işlemleri daha uzun sürebilir. Ürün kullanıldığı ülkede tamir edilebiliyorsa, uluslararas garanti kapsamında tamir edilebilir.
Parça ve Aksesuar Mağazamız
Yedek parça sipariş edebilir, kurulum talimatlarını indirebilir veya eğitim videolarını izleyebilirsiniz.
Bu en uygun maliyetli çözümdür; ancak bir montaj ve demontaj işlemi gerektirebilir. Bu durumda, onarımın sizin tarafınızdan yapılması garanti kapsamına girmemektedir.
Buraya tıklayarak aksesuar mağazamızı ziyaret edebilirsiniz.
15 Yıllık Bütçe Dostu Bakım Onarım nedir?
Uygun fiyatlı parça maliyeti ve yetkili teknik servislerimizden oluşan ağımız, bazı ürün grupları için geçerli olan 15 Yıllık Onarılabilirlik taahhüdümüzün bir parçasıdır.